söndag 11 mars 2012

Söndagens hatkärlek

Dagens mellis i form av Mannakvikk med blåbär och hallon
Igår vann Loreen finalen. Jag tyckte verkligen hon var grym och jag hoppas att hon kommer fixa det bra i Eurovision. Idag har vi varit iväg på en liten tur med bilen. Vi får passa på så länge vi har den. Efter turen åkte vi till svärföräldrarna för lite te. Jag har en liten hatkärlek för söndagar. Man vet att helgen är på väg mot sitt slut vilket är jobbigt samtidigt som man försöker få ut så mycket som möjligt av familjetiden man har. Känner ni igen er? I alla fall blir söndagarna ännu bättre from nästa söndag då Partaj börjar igen. Åh vad det ska bli roligt, jag längtar!

Vad har hänt denna helg förutom att de flesta verkar ha sett Melodifestivalen?

4 kommentarer:

  1. känner igen mig precis! men det var mycket värre när jag gick i skolan ;-P

    SvaraRadera
  2. Håller med! Försöker dock göra det bästa av dagen för att det ska kännas lite bättre :)

    Är du sugen på att vinna en massa smoothies till din lille kille får du jätte gärna titta in hos mig och vara med och tävla!

    http://hannadidrikson.blogg.se/category/tavling.html

    SvaraRadera
  3. Melodifestivalen har avverkats både i Globen och på tv :) kram/Diana

    SvaraRadera
  4. Blev mellon hos oss också, och familjemys så klart!

    SvaraRadera