lördag 31 december 2011

2011 året som rusade förbi

Vincent några dagar gammal
2011 är nu snart ett år som vi lämnar bakom oss. Ett år som började med att jag var höggravid  och en oändlig längtan efter vår lilla Vincent. Efter en lång väntan kom en stor liten kille på 53 cm och 4310 gram till oss den 23 mars. Att bli mamma är det bästa som hänt mig någonsin.

Detta år har bara rusat iväg och varit fyllt av en massa härliga ögonblick med vår son som vi alltid bär med oss i våra hjärtan. Det sägs ju att ens barns första år går snabbast och många gånger förundras jag över hur stor och medveten Vincent har blivit under dessa månader. Han var ju nyss nyfödd men ändå inte. Han har utvecklats så otroligt mycket och det är en ära att få följa sitt barns utveckling. Jag har även utvecklats otroligt mycket som människa och fått många nya erfarenheter. 2011 har varit ett fint och väldigt speciellt år men även ett år som varit tufft.

Ikväll ska vi fira in det nya året med våra vänner Owe och Linnéa. De bjuder oss på flera rätter bland annat oxfile har jag hört. Skönt att få bli bortskämd med att någon annan är värd och lagar maten! Jag tror detta blir en riktigt bra kväll och Vincent ska självklart vara med och skåla, dock med pärondryck.Är det nyår så är det hihi!

Jag och min familj önskar er ett Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar