måndag 12 december 2011

Glöggfika

Igår var vi på glöggfika hemma hos Owe och Linnea. När man kom in i deras lägenhet möttes man av en stor härlig gran som de klätt tidigare den dagen tror jag. Åh vad jag måste ha en riktig gran nästa år, det luktar fantastiskt! De bjöd på glögg, fikabröd och frukt bland annat melon. De hade fixat det himla mysigt till vår ankomst. Jag uppskattar verkligen när folk tänker på  mig genom att ha frukt eller något annat nyttigt till fika .

Jag bakar gärna som ni märkt men jag äter inte längre söta saker. Vi pratade en hel del bland annat om deras kommande lilla bebis. Linnea är gravid i vecka 28 och beräknas föda 6 mars. Nästan samtidigt som mig fast ett år senare.  Det får mig att tänka tillbaka till min egen graviditet. Både det jobbiga och det underbara i att bära ett barn. Vincent fick även sin allra första julklappen under kvällen av Owe och Linnea. En traktor med olika djur som låter. Himla bortskämd liten kille vi har! Vilken trevlig kväll vi hade med himla fina vänner! 


Nu ska jag nog slå in lite julklappar. Hoppas ni har en fin dag!

1 kommentar:

  1. Tack snälla Anna för alla fina ord du lämnar hos mig nästan dagligen. Jag är så dålig på att hinna med att svara men jag uppskattar och läser alltid varenda en ska du veta!

    Stora kramar till dig!!!

    SvaraRadera