tisdag 27 december 2011

Julfirande del 1 2011

 När jag vaknade upp på julaftonsmorgon gjorde jag i ordning en överraskningsfrukost som vi njöt av i vår säng samtidigt som vi tittade på nyhetsmorgon. En himla mysig start på dagen! Efter frukosten fick Vincent sin tomtedräkt på sig men tomteluvan fick inte sitta på så lång stund. Så vi var och satte på den om och om igen under hela julafton hihi. Klart tomten ska ha luva! På bilden ovan ser ni en snabb liten kille som upptäckt alla paket under granen.
 Vid 2 tiden åt vi jullunch hos Mikaels bror. Massa gottigheter! Vincent var riktigt förtjust i dem milda barn köttbullarna. Söt att se när han verkligen gillar mat!
 
Vincent är in action på bilden ovan. Hela tiden skulle den där luvan av. Antagligen var det varmt med håret. Stackarn! Hehe men ska man föreviga första julen så ska man. Men nästa år slipper han ! När vi ätit  klart var det dags för Kalle och hans vänner. Vincent var nog föga intresserad i år men det kommer. Efter Kalle så kom jultomten och delade ut några paket och sedan delade min svägerska ut resten. Det har varit ett trevligt julfirande och fina klappar! Vi har ju även firat jul med min pappa och släkt så jag tänkte att det får bli två delar minst hehe. Hoppas ni tycker det är trevlig läsning!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar