onsdag 7 december 2011

Tips för att slå in julklappar


Jag är en sådan människa som gärna gör saker personliga. Så är det även med julklappar. De senaste åren har jag slagit in mina julklappar på mitt personliga vis istället för att ta med en presentpåse eller kartong från affären. Jag gör det för att jag tycker att det är roligt att pyssla med det. Tänkte dela med mig av lite tips när det gäller att göra julklapparna lite mer personliga.


Fem tips för personlig julklappsinslagning:

- Att ha en annorlunda etikett
- Att ha kartongfärgat papper som grund
- Att ha sidenband som snöre
- Att ha papper som dekoration
- Att göra en rosett av snöret istället för krulligt

3 kommentarer:

  1. Vilka fina klappar.. bra med lite inspiration innan jag tacklar berget med klapapar.. ;)

    SvaraRadera
  2. Vad pysslig du är, jag hatar att slå inpaket, haha, brukar alltid fråga butiksbiträdet ;-)

    SvaraRadera
  3. Jättefina! Mina bästa julfärger också :D

    SvaraRadera