fredag 16 december 2011

Länka mera

Bild från förra julen
Medan jag bakar så har jag ett tidsinställt inlägg. Jag vill idag länka till andra mysiga och juliga inlägg som jag gillat som ni förhoppningsvis gillar också. Genom länkningen kanske ni hittar någon ny favorit att följa och det vore ju kul om jag bidragit till det. Så gå in och kika. Jag kan garantera att du hittar trevlig läsning!


Julmarknad 

Pepparkaks Brownie 

En till pytteliten söt Lucia/tärna

En liten söt Lucia 

Mysiga tankar kring jul

Pepparkaksbak

Julbröd

Julgranen kläs


Jag uppmanar nu andra att länka till inlägg som ni gillar i mitt kommentarsfält eller i era egna bloggar. Eller kanske har du något juligt inlägg som du vill bjuda mig på?  Det vore trevligt att hitta till andra härliga och juliga inlägg.


2 kommentarer:

  1. Svar: Ja jo det där med sömnen är ju en väldigt känslig del som många kan bli avundsjuka på..

    SvaraRadera
  2. Tack för länkningen! Ska kanske prova dina saffrans scones någon dag, lät riktigt gott :)

    SvaraRadera