söndag 18 december 2011

Dagens julklappstips

179:- på Kappahl
6 dagar kvar till julafton och klapparna är nästan klara för min del. De sista ska jag köpa under veckan när Mikael ska ha föräldradagar. Då  blir det att handla de sista julklapparna, bakning, matlagning och annat julstök.Det ska bli himla trevligt att umgås extra med min familj! Apropå julklappar så köpte jag tofflor till mig själv  för en vecka sedan och jag har även köpt ett par att ge bort i julklapp. Mysiga tofflor är verkligen en bra julklapp som är perfekt för kalla och frusna fötter som man ofta har på vintern. Det får bli mitt julklappstips idag. Tyvärr hittade jag inte någon bild på de jag köpte men även de som du ser ovan är mysiga!

Är du klar med dina julklappar?

1 kommentar:

  1. Jag skulle faktiskt vilja ha ett par mysiga tofflor, som jag kan lunka omkring i här hemma, med min nya pyjamas! Hihi

    Julklapparna är nästan klara här också! Skönt!!! Kram

    SvaraRadera