tisdag 6 december 2011

Julklappstips 6 december

Önskelistan till tomten är lämnad sedan länge. I alla fall när det gäller Vincent. Vi har mestadels önskat oss kläder till honom. Kläder är ju alltid något som behövs nytt till honom och säkert till era små därhemma. Mitt julklappstips blir därför kläder från märket Villervalla. Villervalla har fått mig på fall. Otroligt mjuka och sköna plagg i en massa härliga färger som passar både flickor och pojkar. Precis i min smak! Angående deras storlekar så tog jag en storlek över Vincents vanliga och den passar bra. Just nu har dem rea på en hel del fina plagg. För att fynda gå in HÄR.


Här ser ni Vincent i en röd body från Villervalla, finns på rea för 125:-. Himla fin!

Vad står på er egna önskelista i år?

3 kommentarer:

  1. Hela outfiten var fin tycker jag!
    Jag har önskat mig presentkort på POP av alla, haha. Både för min skulle och Lo:s, tänkte fynda järnet på mellandagsrean!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det konstigt dom växer så fort snart är dom tonåringar :)

    SvaraRadera
  3. Villervalla har helt underbara kläder!

    Ska svara på ditt mail .. Har bara inte hunnit.
    Kramar!

    SvaraRadera