lördag 3 december 2011

En lördag hemma


Vilka härliga och rara kommentarer jag fått de senaste dagarna av er. Kärlek till er! Här hemma har vi haft fortsatt sjukstuga och alla tre är förkylda och har ont i halsen. Vi är inte sängliggande men man är seg i kropp och knopp! Idag har vi haft en väldigt lugn hemmalördag. Det händer inte så ofta faktiskt.Jag har bland annat suttit och pysslat med en ram och foto. Jag är himla nöjd! Pappret som ni ser bakom har jag handlat på panduro som är en godis affär för den som gillar att pyssla! Ikväll ska jag göra lasagne till middag. Det är en underbart god lasagne som jag tänkte dela med mig i ett inlägg senare.

Kram Anna

1 kommentar:

  1. Tack söta du! Ja nu syr jag massor känns det som. Men bara till mig själv. Står lite still på beställningsfronten. Tror folk tycker att det är för dyrt =( Funderar på att sänka priset lite o se om det nappar nått mer. Men man vill ju lixom inte sy om man går back...

    Vad fint du har pysslat. Jag bara älskar panduro! Önskar så att det fanns i Borås. Passar på att handla när jag är i Örebro och Växjö. Tycker det är roligare att handla i butiken än på nätet.

    Många kramar!

    SvaraRadera