måndag 7 november 2011

Babyprodukter


Jag har en förkärlek till Natusans produkter. Natusans produkter passar för både bebisar, barn och vuxna. Min favorit är deras babyolja och den har jag själv använt i flera år. Jag har nu fått chansen att vara buzzador för Natusan bedtime serien. Att var Buzzador innebär att man får prova olika produkter och sedan berätta om dem i sin blogg, omgivning m.m.

Bedtime serien består av babyschampo, babyolja och baby duschcreme och har en lukt av lavendel. Babyoljan i dfenna serie är en ny favorit här hemma och funkar lika bra till massage som i duschen och lukten gör en lugn. Vi har nu alla tre bedtime serie produkterna här hemma och jag har faktiskt övergått till att tvätta håret med babyschampo. Funkar super på mitt hår! Produkter som är bra för ens bebis är ofta bra för en själv!

Finns det någon eller flera som är intresserad av rabattkuponger till denna serie så kan jag absolut skicka via posten.

HÄR kan du bli medlem i Buzzador och få vara med i nya kampanjer med nya produkter. För att ange mig som tipsare skriv annae100.

5 kommentarer:

  1. Jag kom inte med i den kampanjen :(
    Så jag skulle gärna vilja ha nån kupong :)

    SvaraRadera
  2. Dessa produkter doftar ljuvligt! Jag har badskummet till Viggo men han kan tyvärr inte använda det, han blir så torr och får utslag.

    SvaraRadera
  3. Visst är den! Älskar hur den är sydd vid knapparna, så rejäl - superfin! :D Kram

    SvaraRadera
  4. Sv: tack :)
    Har mejlat dig nu :)

    SvaraRadera
  5. Ja tack det är bara bra med mig :) ! Har du gjort något kul i helgen :D ?
    (just det jag har startat upp min modell-blogg nu också ifall du undrar varför det är någon som skriver till dig och du inte vet vem det är haha! Förut så svarade jag från svettlukt.blogg.se

    http://modelbea.blogg.se

    Kram Bea

    SvaraRadera