måndag 14 november 2011

Julbak närmar sig


Jag är en människa som gärna håller på traditionerna kring jul och jag vill inte börja för tidigt med förberedelserna. Men snart är det dags för att börja med årets julbakande, jag tänkte börja strax innan advent och sedan fortsätta under hela december. På IKEA och Lagerhaus fann jag jättefina bakformar som jag tänkte använda under julbaket. De är så himla juliga och fina och är ett tips till er andra som ska julbaka.
De röda formarna finns på IKEA för 29:-, de med hjärtan finns på Lagerhaus för 39:-.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman! Tack för alla dina fina kommentarer! De värmer verkligen!
    Har lite tufft att svara på dem bara. Snacka om ett heltidsjobb med bebis.
    Är allt bra med dig? Kul att träffa sin pappa! Min bor ju 30 mil bort så det är verkligen trist.

    De formarna från lager är mysiga.. ränkte köpa sånna sist jag var där.
    Kramar!

    SvaraRadera