måndag 28 november 2011

Sjukstuga


Gos med Vincent förra veckan. Himla mys!

Hej på er! Det halsonda har blivit värre och känner mig en hel del hängig.Jag ligger nerbäddad med datorn och strepsil. Mikael lämnade nyss av Vincent hos sin Farfar. Jag skulle kunnat ta hand om Vincent själv men då hade jag pressat mig till gränsen och säkert blivit ännu sjukare. Istället får Vincent ha kul hos sin Farfar och jag får försöka kurera mig och hämta energi. Vincent är ju i en väldigt intensiv period där han ska stå, åla,klättra och vara allt annat än lugn och stilla. Då är det skönt att kunna få hjälp. Jag är himla tacksam även om jag saknar honom redan. Ikväll hoppas jag på att vara bättre.

Under tiden jag kurerar mig vore det roligt om ni berättade något i en kommentar, kanske hur ni ska fira jul i år eller en berättelse ur själva livet. Ni är även välkomna att maila på annae100@hotmail.com . Det vore kul att få läsa något intressant under tiden jag ligger här och är sjuk!



Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar