fredag 11 november 2011

Julhandel


Fina julprydnaderpå Åhlens.

Jag tycker det är skönt att vara ute i god tid när det gäller julprydnader,julklappspapper och julklappar. Detta eftersom december lätt blir stressig om det blir för mycket. Vi har delat upp julhandeln i två omgångar. Första är nu på söndag. Då ska vi in till stan lite och sedan drar vi mot IKEA. Då ska det inhandlas lite julprydnader, julklappspapper samt lite julklappar. Det ska bli väldigt trevligt! Nästa gång kör vi i början av december och då är det julklappar som gäller.

Brukar ni handla julklapparna i tid eller är ni ute i sista minuten?

2 kommentarer:

  1. Jag är som dig, och vill handla i tid. Hatar att vara ute i sista minuten. Vi har köpt 2 julklappar till Edvin och en till min syster. Sen vet jag vad Oskar ska få av mig och vad vi ska ge hans pappa. Jag tycker egentligen det är onödigt med julklappar till oss vuxna, men men. ;)

    Sv: Nja, han har inte så värst mycket separationsångest. Han kan vara med vem som helst i princip, men det gäller att göra allt som han vill och gå dit han vill osv annars blir han superarg och ledsen. Så det är jobbigt att bara låta honom sitta medan jag tar hand om tvätten/disken/kollar på något på datorn. Ja du fattar. Han vill ha full fokus jämt, och det är jättejobbigt. Ska bli skönt när han kan vara lite mer självständig, när han kan ta sig dit han vill själv osv ;)

    Kram på dig! Hänger inte riktigt med i all uppdatering, men ska läsa igenom din blogg nu :)

    SvaraRadera
  2. Ja julen kommer verkligen snabbt! Jag är väll lite mittimellan. Brukar ha julklapparna klara någon vecka eller två innan.

    Hoppas helgen har varit fiin :)

    SvaraRadera