tisdag 8 november 2011

St Ansgars öppna förskola


Vincent på öppna förskolan, taget med min htc.

När vi klev innan för dörren på öppna förskolan blev vi välkomnade av deras personal som var himla trevliga. Denna öppna förskola är ganska stor och har flera rum att leka i, sångstund och fikastund. Det var många trevliga föräldrar där och en hel del av dem var faktiskt pappor. Vincent lekte massor och gjorde glädjetjut. Både jag och Vincent trivdes och det var en bra stämning. När vi skulle gå hem började Vincent gråta. Min sötnos ville vara kvar tror jag allt hihi. Dit kommer vi gå fler gånger!

Ikväll blir det att handla mat och äta lasagne till middag! Ha en fin kväll fina ni!

7 kommentarer:

  1. Vad söt han är lillkillen! Väldigt lik dig =)
    Kul med öppna förskolan! Kramar!

    SvaraRadera
  2. Härligt att ni hade det så härligt:) Vi har hängt mkt på vår öppna och Lorens har älskat det, och precis som Vincent, kört glädjetjut:) och St Ansgars kör sjöng min syrra i förr by the way!
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Vad kul att det var så lyckat!! :) OCh mums med lasagne, det är en riktig favoriträtt här hemma :)

    Sv: Yes jag har många mammavänner som jag är såå glad över! Vi får hälsa på varandra i vinter istället för öf :)

    SvaraRadera
  4. Å vad härligt! Och kul att ni trivs! :)

    SvaraRadera
  5. Jag hinner aldrig med öppna nu för tiden =(

    SvaraRadera
  6. Tack raring =)
    jo det där med bloggen går i vågor. Och när man känner att man både har tid och lust blir det några stycken =)
    Kramar!

    SvaraRadera