tisdag 1 november 2011

Har du ett hösttips?


Idag har vi varit på barnvagnspromenad på ett nytt ställe och det var riktigt fint. Väldigt höstigt och det blev fina bilder på kameran! Matade ankorna gjorde vi också som vi gjort några gånger förut. Denna gång var dock inte Vincent lika exalterad. Ikväll blir det gryta och tända ljus här hemma hos oss. Mörkret är verkligen här nu och ljus är ett måste! Jag är en av dem som inte vant mig ännu och känner mig inte hemma i det.

Har ni egna hösttips så överös gärna mig med dem!

5 kommentarer:

  1. Hösten är mysig på sitt sätt men våren/sommaren är bäst..Du kan ha en höst fika i höst löven till helgen med hela familjen din..Ha en fin onsdag.kram

    SvaraRadera
  2. är inget fan av den här mellan perioden när det bara är grått! Tyckte verkligen att det var hemskt att "bara vara hemma" förra året på hösten.. men mitt tips är mycket ljus, wake-up-light, soffmys och mycket bra filmer.. ;)

    Ja, det blir det! ;) Mycket bra dagar det där... ;) Vi bor i lägenhet, ni då?

    SvaraRadera
  3. Hösten är så mysig! Hoppas ni har ni har en fin dag! Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken bra ide!! Ses gärna =)!

    SvaraRadera
  5. Hamnade in på din blogg och vilken söt bild du har på headern!

    SvaraRadera