onsdag 2 november 2011

Hushållssysslor


Hej och hå!Här har det varit en del hushållssysslor och jobbsökande. Vincent har underhållit sig själv bra idag. Det är stor skillnad om man jämför med för någon vecka sedan då jag fick sitta med honom varje sekund och gick jag ifrån honom till köket började han gråta varje gång.

Han har även hjälpt sin mamma att vika kläder idag.Strumpor är favoriten här! Och dem tuggas det flitigt på. Jag låter han hållas såklart och får blöta strumpor. Men vad gör det när han underhåller sig hehe. Jag måste erkänna att jag tycker det är superskönt när han kan underhålla sig lite själv. Dock gillar jag inte att vika tvätt. Det är den värsta hushållssyssla jag vet. Tur att jag får hjälp av min lilla grabb

Vilken hushållssyssla tycker du är värst?

8 kommentarer:

  1. Byta sängkläder är det jobbigaste tycker jag, men riktigt skönt när det är gjort ;)

    SvaraRadera
  2. Vad stor Vincent har blivit! Hoppas ni mår bra. Kram

    SvaraRadera
  3. jag är inte heller något fan av att vara gravid egentligen. så får se vad jag tycker om förlossningen! :)

    SvaraRadera
  4. Ta reda på tvätten ligger i topp över de värsta här med! Tror till och med jag har skrivit det på bloggen haha :P Men det finns många sysslor jag önskade att jag slapp... rensa avloppen i badrummet! Blä!

    Edison verkar också ha kommit till en härlig period nu när han är mycket mer nöjd! gissar jag att det var tänder som störde honom innan.. de har kommit fram nu! Skönt. Nu pausar vi med tänder ett tag röstar jag!

    SvaraRadera
  5. Dammsugning! definitivt! ;)

    Han jobbar som projektledare på en tidning som gör bilagor till aftonbladet och expressen. Din?

    Hmm, filmtips? Vad gillar ni för filmer? Här är vi ganksa allätare...
    har en gratiskod för 2 månader på lovefilm om du är intresserad?

    SvaraRadera