söndag 13 november 2011

Loppis


God förmiddag!Helgerna springer alltid förbi en och nu är det redan söndag. Kylan har börjat smyga sig på här och jag är så glad att jag hann skaffa en vinterjacka strax innan. En riktigt bra söndag har vi fram för oss då vi ska få lite egen tid några timmar då vi ska julhandla. Det ska bli himla trevligt och sedan blir det att mysa med familjen framför någon bra film. Nästa söndag har jag något trevligt att se fram emot med! Då är det nämligen en loppis som jag ska vara deltagare på. Jag ska sälja babykläder i storlekarna 56-74. Jag kommer att sälja bodys,byxor,mössor,tröjor,ytterkläder m.m. Jag har en hel del fina kläder att sälja och i fint skick! Detta får bli tips för nästa helg till er Stockholmare.


Info om loppis

-Loppisen har öppet 11-15 söndagen den 20 november

-Kommer att vara på Tackjärnsvägen 16 i Johannesfred i Stockholm.

-För att ta sig dit kommunalt så tar man buss 112.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar