tisdag 1 mars 2011

Äntligen mars!

Det händer mycket fint i mars. Det finaste är att vår son kommer att födas i mars. Om jag går över tiden kan jag få igångsättning den 24 mars så även om det skulle ta 2-3 dagar så har vi honom i våra famnar innan mars månad är slut. Är inte det helt underbart? Den 20 mars så fyller jag 24 år och Mikael och jag firar 1 år som förlovade.



En annan fin sak som händer i mars är att Campadre har en kampanj med Lundmyr of Sweden 2-8 mars. Jag älskar Lundmyr of Swedens baby/barnkläder men det är ganska dyrt så än så länge har jag inte köpt så mycket av det märket. När Campadre har kampanjer kan kläder och andra produkter vara nedsatta med upp till 70 % av butikspriset(vanligast kring 50 %). Så imorgon gäller det att fynda! Älskar du också Lundmyr of Sweden då tycker jag att du också ska bli medlem .För att bli medlem och samtidigt ange mig som tipsare klicka HÄR

Är du inte intresserad av denna kampanj så finns det även andra bra kampanjer just nu
Exempel på det är:
- Polarn och pyret
- Pilgrim(smycken)
- Tretorn(fina vår sneakers)

Ha det fint så hörs vi mot kvällen!

3 kommentarer:

  1. Mars är en bra månad. Men vi får hoppas att du inte behöver vänta tills slutet på bäbis.

    Håller tummarna att han kikar ut snart!

    SvaraRadera
  2. Ja mars är sååååå välkommet!!! :D

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det måste kännas att veta att den här månaden kommer han verkligen vara här :D Så härligt och spännande! Har du några mer känningar gumman? Kanske kommer han jätte snart?

    Jag ska absolut fynda på Compadre, älskar Lundmyr och skulle vilja köpa en klänning!

    Kram!

    SvaraRadera