söndag 13 mars 2011

Ta hand om mig själv stund

Hej!

Då är man lite uppfräschad i ansiktet då!Jag har testat båda dessa ikväll och den röda är min favorit av dem.

Den gröna masken ska vara uppfriskande och innehåller gurka,citron och lime. Den röda masken ska vara återfuktande och mjukgörande och innehåller jordgubbar och vanilj. Dessa får man för 20:- på Åhlens.


Knästrumpor 30:- på rea på Hm, Din hand i min te är ett grönt te med fläder,jordgubb,apelsinskal,äpple och ringblomma aromer 49:- på Village. Jag ska ta och provdricka detta te ikväll.

Hoppas att ni får en skön avslutning på veckan!

1 kommentar:

  1. Ja, han är så söt så, hihi :) Det är superbra att ni köpt hem både Pampers och Libero tycker jag, för jag tycker det är STOR skillnad på dem, och det verkar som att de passar olika bra på olika barn.

    Skönt med ansiktsmask ;) Kram

    SvaraRadera