onsdag 23 mars 2011

Första dagen på Danderyds BB hotell

Tack för alla gratulationer! Äntligen var det min tur!

Denna bild togs vid lunchen.

Första dagen på BB har känts så overklig. Vi är verkligen tre nu. Dagen har känts som flera dagar samtidigt som tiden går fort. Jag är så lycklig över lilla Vincent. Han är aktiv pojke precis som jag alltid föreställt att han skulle vara när han låg i magen. Vi har verkligen hunnit med mycket idag såsom amning,blöjbyten, bebisgos, lunch, middag, mellanmål, bebisgos, sjunga lille katt för Vincent, smsande, telefonsamtal. Samtidigt känns det som att man inte gör någonting hehe konstigt det där. Imorgon kanske vi åker hem, vi får se! Det vore så skönt att komma hem och fortsätta familjelyckan!

Jag ska senare skriva en förlossningsberättelse men just i nuläget vill jag mest förtränga den. Jag kan kortfattat säga att det gick otroligt bra och jag är så jäkla stolt över mig själv, det är det största jag gjort i mitt liv.

7 kommentarer:

  1. Ska bli kul att få läsa din förlossningsberättelse sen :) Så fin han är, ser ut att ha mycket hår också :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Massor med Grattiskramar Anna! Är rörd till tårar ska du veta! Välkommen till jorden som mamma, son och familj. Va skönt att allt verkar ha gott bra. Känner verkligen igen känslan att vara stolt över sig själv :)

    Vet inte om du vet om det, men jag ska bli mamma igen i augusti :)

    Ha en underbar bebistid, och tillåt dig att känna allt vännen. Allt stort och litet, all glädje och all gråt som också ryms där i. Grattis i massor igen till er lilla familj!

    Här är en liten grattis/kram/rörd av det lilla som är så stort-länk från mig: http://www.youtube.com/watch?v=VBIZhAizMbo

    Kärlek
    /Anna Högild

    SvaraRadera
  3. Men åh Anna! En liten Vincent!

    Han är helt gudomligt fin o underbar!

    Stort grattis till er båda!!!

    Massa kramar från mig o Tuva

    SvaraRadera
  4. grattis till lille vincent, han är ju superfin :) hoppas allt gick bra?!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS! Åh så fin han är :D Ser fram emot förlossningsberättelse och mer bilder på godingen :)

    SvaraRadera
  6. Visst är det overkligt!! Overkligt men underbart! :)

    Ser fram emot förlossningsberättelsen, tycker också vi ska vara stolta över oss själva, att vi faktiskt födde barn!

    SvaraRadera