fredag 18 mars 2011

Buzzadortips


Jag är en buzzador och just nu har jag chansen att vara med i en kampanj för Neutrogena. Blir jag uttagen i kampanjen får jag chansen att prova och buzza Neutrogena Visibly Clear® Blackhead Eliminating Daily Scrub som är en produkt för mild rengöring och ska förebygga pormaskar. Jag har inga problem med finnar eller pormaskar men jag skulle gärna testa den för att se hur bra den rengör huden.

Vill du ha chans att vara med i den här kampanjen så kan du gå in HÄR för att bli medlem, för att ange mig som tipsare/ rekryterare så är mitt medlemsnamn annae100

3 kommentarer:

  1. Jag är också buzzador! Visst är det kul att få testa grejer? :) Har delat ut tandkräm och allt möjligt, folk blir så glada!

    Pirrig helg för er nu va? Kan tänka mig!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, tjejen jag träffade igår har redan ett mammagäng på ca 10 st mammor, som jag gärna får hänga på så det ska jag göra när Edvin blir lite större. Alltid kul att lära känna nya människor och framförallt för Edvins del så han får lite vänner i sin egen ålder att umgås med :)

    Amningen fungerar toppen, inga problem. Använder mig av en amningsnapp annars gör det dock superont, hehe. Var lite orolig över det när jag var gravid, att amningen inte skulle fungera men de gör de som tur är :)

    SvaraRadera
  3. Åh, ja jag förstår att du längtar efter träning och lite smidigare kropp, hihi :) Blir ju nästan besviken varje gång du kommenterar hos mig, tycker ju du ska ligga på förlossningen nu ;)

    Jag är också Buzzador och var med i Neutrogenas kampanj förra året. Använder faktiskt deras produkter efter det då jag tycker dem är bra!

    SvaraRadera