söndag 13 mars 2011

Nu ska jag krypa ner

Hej!

Teet jag nämnde i inlägget innan detta smakade fint! Jag har druckit flera koppar av det ikväll och tittat på filmen Bröllopsfotografen som är ganska bra. Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och läsa Året runt blaskan(får den ibland av min svärmor). Imorgon är en ny dag med besök på förlossningen hoppas man. Om inte så får jag hitta på något! Även om jag är väldigt avis på er som redan fått bebisar så är det härligt att läsa om era små och ert nya föräldraliv. Snart är jag där jag med !

Bild från igår.

Godnatt mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Här såg vi också Bröllopsfotografen igårkväll. Och idag håller vi tummarna för att det blir bebis för dig :)

    SvaraRadera
  2. Åh, hur är det med dig? Gud jag har inte hängt med alls under tiden vi varit i Sverige! Fy tusan vad jag håller tummarna för er nu :D Kramar

    SvaraRadera