torsdag 3 mars 2011

Nu ska hon ut på restaurang

God kväll!

Hemmet har blivit lite av ett fängelse denna vecka. Orken till att gå några längre sträckor osv finns inte där. Endast om det gäller shopping med Mikael fast då vilar vi titt som tätt på olika fåtöljer osv. Bland annat därav har jag inte varit ute alls denna vecka. Ringde Mikael förut och berättade hur jag kände och nu ikväll ska han bjuda mig på en Grekisk restaurang som heter Electra och ligger i Sundbyberg. Måste få komma ut lite! Ska snart ta bussen och möta upp honom. Jag hoppas vi får en trevlig kväll med god mat!

Orken till att stå och fota mig en stund finns inte heller längre, får ont i rygg och mage. Därför bjuder jag er på en sittande magbild! Hehe

7 kommentarer:

  1. åh vad underbart att bli bjuden på middag! :) Hoppas ni får en trevlig kväll! =)

    SvaraRadera
  2. ååå vad mysigt med resturang besök!
    Jag har oxå önskat mig resturang mat utanför hemmet ihelgen :)



    /L

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en mysig kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir en lyckad kväll! Vi åt också ute idag :)

    SvaraRadera
  5. Åh mysigt! Älskar elektra, så god mat. Passa på att göra sånt nu, sen blir det inte så mycket sånt.

    Nu känns kasslern jag åt väldigt tråkig :p

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt med ett besök på restaurang. Att bara gå hemma blir man ju alldeles tokig av.

    SvaraRadera
  7. Hoppas ni hade en fin kväll! Grekiskt älskar jag :)

    SvaraRadera