lördag 12 mars 2011

Lördag kväll

God kväll!

Nu är vi hemma sedan en liten stund tillbaka. Det var skönt att få komma bort lite. Vilket underbart väder det varit idag. Sol, varmt och blå himmel, nu är våren här hoppas jag! Jag längtar efter vårshopping, det får det bli när magen sjunkit in till ett " normalt" läge.

Ikväll blir det nog ingen Melodifestivalbebis och det blir nog inte att se Melodifestivalen heller, det är inte mycket att se tycker jag. Istället satsar vi nog på film mys här hemma.

Jag och Mikael i soffan ikväll. I väntan på bebis.

3 kommentarer:

  1. Hoppas att er bebis snart vill titta ut! Jag längtar också efter lite vårshopping! ;)

    SvaraRadera
  2. förstår att väntan är lång nu, jag minns det så väl eftersom det var 3 veckor sen jag vänta. passa på att fika, ät ute koka nappar o flaskor o allt som du inte kommer hinna med sen. Jag tänkte måla tånaglarna ikväll det gick inge bra :( men det kan ju iofs inte du heller göra med magen :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas den lill* vill komma snart=) Önskar dig all lycka! =)

    SvaraRadera