lördag 12 mars 2011

Idag tar vi nya tag då

God eftermiddag på er! Idag är det Bf+3 och jag undrar hur länge han har tänkt vänta på startskottet.

Idag har jag varit seg och trött. Så där när man knappt känner att man vaknat för dagen. Men jag tog nyligen en dusch och nu känner jag mig lite piggare. Dagens äventyr blir till svärföräldrarna, vi ska dit på en fika. Skönt att få komma ut och sysselsätta sig lite! Igår blev det ju ingen fika på Bromma Blocks tyvärr.


Idag är jag sminkad, fixad i håret och har andra kläder än mysbyxor. Det är ovanligt nuförtiden. Ska bli stor ändring på det i vår!

2 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Fasiken att du har kommenterat min blogg och uppdaterat din! Jag hade hoppats på att du var inne på förlossningen nu. Om du bara visste hur mycke jag tänker på dig och håller tummarna..!

    Du ser jätte pigg och fräsch ut idag :) Hoppas att ni får det supertrevligt.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen supertrevligt och skönt att komma ut en sväng!

    Hoppas ni får det mysigt hos svärisarna. Du är jättesöt!
    Kram

    SvaraRadera