tisdag 15 mars 2011

Dax för övergångsbesöket


Goddag! Nu är vi inne på Bf+6

Jag och Mikael ska snart ge oss iväg för övergångsbesöket hos barnmorskan som är kl 15.00. Det tar ju sin lilla tid att ta sig dit kommunalt. Nu hoppas jag på det bästa! Min största önskan är att jag är öppen något och sedan att barnmorskan gör en hinnsvepning som sätter igång värkar under dagen för att sedan avslutas med en kväll på förlossningen för att sedan avslutas med att vi får möta vår lilla son. Detta är inget jag förväntar mig men önska kan man alltid. Hur det blir får vi se. För vissa funkar ju hinnsvepning och för andra inte. Jag tycker verkligen det är värt att prova nu när jag är inne på Bf+6. Det är dax nu. Våren har kommit nu så det kommer vara varmt här utanför!Kom ut!

Håll alla tummarna ni har!

1 kommentar: