tisdag 8 mars 2011

Arvsanlag

God kväll!

Jag pratade med pappa tidigare ikväll och jag frågade honom en sak jag tänkt på länge. Jag frågade honom om min mamma gick över tiden med min bror. Fick svar att både jag och min bror kommit ungefär när det var dags. Det sägs ju att det ligger i arvsanlag om man går över tiden, får före eller kanske tom på bf datumet. Detta bådar ju gott för mig! Jag kan lugnt säga att det inte blir någon bebis idag men absolut kan det ju sättas igång. Vad härligt om du vill komma på ditt bf datum min lilla pojke! Du är så himla välkommen!

5 kommentarer:

  1. Är så nyfiken på eran lilla gosse nu. :) Och igen, all lycka till er nu. Hoppas allt går bra och att han tittar ut snart.

    SvaraRadera
  2. Snaart är det din tur, va spännande varje dag är efter bfdatumet passerat :) Min mamma gick över tiden 2 veckor med mig och min bror men jag födde tre dagar efter bf :) så det var skönt :)

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig också en massa nu, snart snart är det dags för er också - och jag önskar er all lycka i världen inför det som komma skall! :) Du får höra av dig till mig sen när lillen är på G eller har kommit ;) Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Åh vilket äventyr du ska på snart! grattis till kommande underverket!:D

    SvaraRadera
  5. Jag håller tummarna för att bebisen väljer att titta ut idag :) kramar från mig

    SvaraRadera