onsdag 9 mars 2011

Den stora dagen är här

God förmiddag!

Det värmer min förmiddag lite extra att ni tänker på mig. Idag har vi kommit till den stora dagen. Bf dagen. Tänk att vi har gått och väntat på det här datumet så länge. 280 dagar har blivit till 0. Det trodde man knappt i början. Allt var så abstrakt och overkligt. Ju längre tid det har gått i graviditeten ju mer konkret och verkligare har det blivit att man faktiskt ska bli någons förälder. Snart får jag möta min son för allra första gången. Det ska bli helt underbart!

Igår kväll började jag ha molande värk och den har fortsatt idag med. Idag gissar både Hanna och Malin och prinsessan. Kanske får dem rätt? Nu är det i alla fall max 14 dagar kvar eftersom det blir igångsättning 24 mars om inget annat hänt. Jag tror dock att det kommer att ske inom några dagar. I alla fall kommer jag att uppdatera er här på bloggen när vi drar in till BB.

Tänk här var du en liten plutt, nu kanske du väger 3500 gram och är en stor pojke men ändå pytteliten för dina föräldrar. Lilla gos!

2 kommentarer:

  1. Hehe jag hade också tänkt uppdatera på bloggen innan jag for in, men de vart inte så ;) Hoppas allt är bra med dig annars? Hur känns det? Kram!

    SvaraRadera
  2. Spännande snart blir du mamma :)

    SvaraRadera