fredag 4 mars 2011

Dreggelscarfs

Hej!
Nu är jag hemma från shoppingturen. Fick tag på två söta dreggelscarfs som kommer att passa fint till lillgrabbens kläder i vår. Han kommer antagligen vara sötast i världen enligt sin mamma hihi. Trött och sliten är jag nu efter min tur. Jag har en del ont i svanken men vad gör man inte för att ha lite trevligt. Senare ikväll ska jag visa er något som jag har blivit förälskad i.


39:- på Åhlens, finns även i gulrandigt och grönrandigt.

Nu till lite bloggsnack. Fick en förfrågan av en bloggläsare om jag har någon mail som man kan nå mig på. Du är välkommen att höra av dig på annae100@hotmail.com . Danni tyvärr kan jag inte svara på din kommentar i din blogg, verkar inte fungera på min dator. Har försökt att kommentera flera tidigare inlägg hos dig också utan resultat. Hoppas du har det bra i alla fall!

Vi hörs senare ikväll!

2 kommentarer: