lördag 5 mars 2011

Helgmys


Bland det bästa jag vet är när det är helg och jag och Mikael kan ligga i sängen och gosa och prata på förmiddagen. Det är verkligen lycka! På helgerna har vi även börjat skära gurk och tomatskivor till frukost. En enkel sak att göra men vad det känns lyxigt på något sätt. Inte vardagligt utan lite speciellt. Det blir en extra god frukost då! Tänk att detta kan vara den sista helgen som vi bara är två. Att vara tre nästa helg vore så mysigt, då ska vi gosa i sängen extra länge och extra mycket!

Idag ska vi gå till Mio och fika och strosa runt bland möbler och andra trevliga inredningsprylar. Det ska bli trevligt, måste bara ta en huvudvärkstablett innan.

Hoppas ni får en fin lördag!

4 kommentarer:

  1. Åhåå herregud.. Ja, nästa helg kan vi vara tre! Och om inte nästa helg.. så helgen efter det. Dagarna är verkligen räknade nu!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja men visst är han gullig, min lilla prins! Jag är inne här dagligen nu, tycker det är så spännande att din lilla kommer vilken dag som helst!!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar att lyxa till helgerna med lite godare frukost, så som ni. Det är så mysigt :D

    Hoppas att ni har/ haft en underbar dag tillsammans!

    Massa kramar från oss :)

    SvaraRadera
  4. Vad häftigt att kunna tänka så! Att det kanske är sista helgen som ni bara är två. Jag får vänta några veckor på den känslan, men håller tummarna för att det sätter igång för dig snart :)
    Ska bli spännande att se vem som bor i din mage :)

    SvaraRadera