fredag 10 september 2010

Det blir helg om några timmar

För då kommer Mikael hem. Har haft en jobbig natt med stark smärta i bäckenet och har en del smärta nu. Men annars mår jag ganska bra. Väldigt skönt att det snart är helg!

Sängen blev det inge med igår. Vi vart tagna på sängen kan man säga. Vi har tydligen beställt fel sorts madrass för vår sängtyp vilket innebär att det dröjer 5 arbetsdagar tills vi får det vi var tvungna att komplettera med. Det vill säga någon tunnare madrass med plankor som vi ska ha under den tjocka madrassen vi köpt. Tur att dessa bara kostade 200 kr st. Annars hade det varit riktigt surt. Jag hade verkligen sett fram emot att sova i sängen igår(den är färdigmonterad och allt) men finns inte mycket man kan göra i nuläget mer än att vänta. När vi väl får allt på plats kommer det vara ännu mer efterlängtat så det är det positiva med det.

Ikväll ska Mikael storhandla på Coop. Jag orkar inte gå med pga bäckenet. Så jag ska fixa en inköpslista åt honom. Sedan ska vi kramas och äta något gott framför tvn. Jag är sugen på hallon. Får se!

Hoppas ni kan få en skön fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar