onsdag 8 september 2010

Kommande ultraljud och kväll

Godkväll på er!

Längtar så otroligt mycket efter Ultraljudet. Det kommer vara väldigt speciellt att se vår trollunge tror jag. Tror att jag kommer att lipa av lycka. Det är något som jag verkligen ser fram emot!

Denna vecka började dåligt i och med migrän osv så det har inte riktigt blivit någon struktur som jag hade tänkt ha i veckorna. Men idag har jag bestämt mig för att ha lite spakväll. Mikael är på träning ikväll och då passar det bra för mig att ta hand om mig själv. Tänkte smörja in magen ordentligt, sedan lite masker,tända ljus och lyssna på lugn musik. Bilder kommer senare!

2 kommentarer:

  1. rekommenderar mandelolja, räddade mig från bristningar iallafall :)

    SvaraRadera
  2. När är det du ska på ultraljud? Vi ska ju på ultraljud igen om 2 veckor. Känns lite konstigt, redan?! liksom... Men, ska självklart bli kul men aa..

    SvaraRadera