onsdag 15 september 2010

Mat handlar om kärlek



Ikväll är jag hemma själv. Mikael är på träning. Men tänkte att jag ville göra något gott som han kan äta när han kommer hem. Blev Pasta Carbonara. Har aldrig gjort sådan tror jag fast att jag är utbildad kock. Den blev smaskig. Hoppas älskling gillar den! Receptet finns på arla.se för den som vill laga. Jag tog det receptet och gjorde en tvist och hade i purjolök. Jag följer aldrig själva receptet när det gäller mat, jag tar bara de goda ingredienserna.


"Vägen till mannens hjärta går via magen"

3 kommentarer:

  1. Såg gott ut! Jag följer inte heller recept så noga!

    SvaraRadera
  2. Filip och Fredrik är några favoriter, så det måste jag absolut spana in :) Maten såg supergod ut! Önskar att vi hade lite mer fantasi här hemma, blir nästan alltid det samma gamla tråkiga :( Så pasta carbonara kanske man ska göra idag då, mums :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag hade något sånt i början av graviditeten men detta kändes ändå anorlunda.. hmm, ska till BM imorgon så pratar med henne då. Om det inte blir värre innan dess dvs. Kram

    SvaraRadera