fredag 3 september 2010

Nu ska det shottas


Hehe ja av Blutsaft(järnsaft). Jag ska bli pigg och stark! Det är tanken i alla fall. De värdena jag fått reda på hos Barnmorskan var bra men jag litar inte riktigt på det. Nu ska det köras hårt med morgonshotande:). Får se vad resultatet blir. Jag hoppas på skitbra resultat hehe !

Idag mötte jag upp älsklingen för en storhandling på Coop. Nu har vi massa gott i kylen av grönsaker och frukt m.m. Ikväll blir det Stinas kyckling( sådan där man bara ställer i ugnen och den puttrar nästan helt för sig själv), detta med grönsaker och dipp. Gud vad gott det ska bli! Verkligen plockigt och mysigt en fredagskväll som denna. Bjuder på bilder på detta imorgon. För nu tar vi fredagsmys!

1 kommentar:

  1. Hoppas det hjälper! Jag knaprade järn tabletter med båda mina barn..

    SvaraRadera