lördag 4 september 2010

Shopping i stan




Shoppingen i stan kändes först mest stressig och jobbig. Detta eftersom det var sjukt mycket folk ute och jag hittade inte det jag ville. Var ute efter någon höst/vinterjacka och tillslut fann jag jackan som jag tror kommer bli jättebra i vinter. Det är en svart kappa som är A formad så vår trollunge kan växa! Varm verkar den vara också.Dessutom köpte jag ett par gravidleggings. Supersköna är dem! Blev inget köp till bebis idag får bli en annan dag. Efter shoppingen bar det av till en thairestaurang, det var en slags take away restaurang. Där åt jag kyckling med grönsaker och cashewnötter. Det var billigt 79kr och jättegott! Finns prisvärda ställen i Stockholm me.

Nu blir det gröna vindruvor och physalis för oss! Ha en mysig lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar