måndag 27 september 2010

Sponsorer?

Goddag kära läsare!

Nu är det vardag igen. Denna vecka kommer att bli lång eftersom Mikael kommer att jobba i helgen. Då får jag sysselsätta mig på egen hand helt enkelt.
I helgen har mina tankar i alla fall gått över hur jag vill utveckla min blogg. I nuläget har jag ca 35-40 unika läsare varje dag. Jag tror att min pontential är betydligt större. Har därför börjat fundera på olika sponsorer för min blogg. Detta så att jag kan recensera olika produkter för er och även ha tävlingar och rabatter och öka intresset för min blogg.

För några dagar sedan så fann jag en trevlig överaskning som jag vill tipsa er om.


goodiebag.nu erbjuds ett antal goodies från en rad olika branscher - nöje, kosmetika eller ätbart är bara några exempel. Du väljer två produkter som intresserar dig och beställer din egen Goodiebag som skickas hem till dig helt utan kostnad.
Efter att du fått din goodiebag så ska du svara på ett kort frågeformulär om de produkter du valde att testa. Själv ska jag få hem två krämer snart.

1 kommentar: