torsdag 9 september 2010

Promenad och bilder

Idag har jag verkligen mått bättre! Speciellt psyket är bättre nu. Det är jätteskönt. Det är helt enkelt bebis förtjänst att jag kämpar ännu hårdare med att ta hand om mig själv och må bra.

Har tagit en promenad idag. Det blev till Coop där jag handlade en liten överaskning till älsklingen. Nämligen en ölkorv och en trisslott. Han behöver också uppskattning och nu när jag känt mig bättre så ville jag fixa överaskning. Bebisen växer som hon/han ska och därför så fick den en present av mamma.



Det blev dessa två bodys för 49kr för båda.

Till mig själv blev det Tranbärs juice. Med tanke på att jag möjligen kan ha urinvägsinfektion så ska jag försöka kurera mig själv med juicen och dricka massa vatten. Men märker jag att det inte fungerar och att jag har problem så ska jag höra av mig till vårdcentralen såklart.

Vi har förövrigt fått vår säng ikväll. Fan vad skönt! Mikael fixar med den just nu och jag ska laga lite mat snart.

Bjuder på en magbild v. 15. Jag tycker den börjar få en mer rundare form och magen står mer uppåt.


Ha en fin kväll kära bloggläsare!

4 kommentarer:

  1. tack så jättemycket! & du ta verkligen vara på första tiden sen! jag har redan ångest över att hon är 3 dagar idag!

    SvaraRadera
  2. Och där har vi finaste magen oxå ju =)

    SvaraRadera
  3. Härligt att du börjar må bättre! Och vilka fina bodys! Visste inte att coop hade barnkläder faktiskt, men de va ju jättesöta.

    SvaraRadera
  4. Ja din magen börjar verkligen ta form:) Vilka fynd bodys också! Jo jag skrev det lite otydligt men när hon fyller 5 blir hon min egen, så jag är endast av med henne tiden hon valpar vilket är två månader och bara den tiden är jobbig:( men hon mår bra av det så man får tänka så!

    Kramar

    SvaraRadera