torsdag 2 september 2010

En undran och shopping

Jag har alltid haft problem med huvudvärk då jag haft det varje dag i vissa perioder i mitt liv. Nu sedan jag blev med barn har jag haft det varje dag jag vaknar. Har någon annan haft mycket huvudvärk under graviditeten?



Längtar till den kommande helgen. Då ska det shoppas om jag har ork till det. Har tänkt att titta efter någon höstjacka åt mig och kläder till vår lilla trollunge. Det var så längesedan jag handlade något åt mig själv känns det som! Ska bli trevligt! Vill även ut på svamppromenad i helgen. Får se vad som sker!

Ikväll ska jag kramas massa med älsklingen. Han är alltid efterlängtad ! Snart är han hemma. Lycka!

1 kommentar:

  1. Oh ja! Hade huvudvärk och migrän konstant i flera veckor. Som tur var avtog det i v. 14 tror jag det var, eller slutet på v. 13. Det var riktigt skönt och hoppas inte att det kommer tillbaka. Hoppas huvudvärken lägger sig för dig också! Har läst att huvudvärk är vanligt i samband med graviditeten tyvärr.. :( Hoppas du hittar en fin jacka som det även kan få plats en mage i, eller ska du köpa en vinterjacka också?

    SvaraRadera