fredag 24 september 2010

En ganska traditionell Fredag

Först måste jag bara säga tack till de som skrivit fina kommentarer om magen!

Hela denna vecka har Mikael varit hemma från jobbet. Mysigt att ha honom hemma när vi båda varit hängiga/förkylda. Och sedan blir det fredag, han är så pass bra idag så att han jobbar. En Fredag som känns som allt annat än en Fredag. Vaknade upp själv. Vad tomt det kan bli efter att fått tillbringa så många mornar tillsammans. Kramandet byttes ut till en tomhet och förvåning. " Var är min älskling?" Ja just ja han jobbar.

I alla fall är det ju Fredag nu även om det inte känns så. Det är skönt att det är helg då får jag ju umgås med Mikael igen. En bakfull sådan kanske. Han ska nämligen på Svensexa hela morgondagen. Då ska jag sysselsätta mig med att finna en klänning till det kommande bröllopet vi ska på den 16 oktober. Kanske jag tar mig en latte på Bromma Center med. Det blir nog en skön helg. Ikväll är det som vanligt fredagmys och vi ska mötas som vanligt på Coop som vi alltid gör numera på fredagar. Fixa någon god mat till kvällen. Jag är sugen på klyftpotatis och grönsaker i ugn. Ja så får det nog bli!

1 kommentar:

  1. Ja, skönt att kunna stänga igen så vi slipper små bebishänder på pappas alkohol, haha ;)

    SvaraRadera