lördag 21 augusti 2010

200 dagar kvar och tankar kring MVC

Godmiddag!

Enligt familjeliv.se är det 200 dagar kvar till jag är beräknad att få vår trollunge 9 mars. Jag har nu genomgått 80 dagar av 280. Nästan en tredjedel! Bra kämpat trollmamma! "Ger mig en klapp på axeln och ler".

På tisdag är det dax för inskrivningen på MVC i Gamla stan. Hoppas på att de kan ta en massa prover och hjälpa en trollmamma som mig så jag kan må bättre och ha mer energi. Har även bestämt mig för att se till att få en psykologkontakt. Detta pga depression/ångest jag tidigare genomgått och för att jag ska må bra under kommande prövningar både psykiskt och fysiskt. Angående mötena på MVC så ska Mikael följa med varje gång(dock inte hos psykologen). Detta för att dels vara ett stöd åt mig men även för att vara delaktig i det som händer vår bebis. Det känns bra!

Nu väntar en lördag, får se vad man gör en dag som denna.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar