onsdag 11 augusti 2010

En fantastisk älskling och graviditetsböcker


Goddag!

Idag har jag varit dålig. Känt mig orkeslös, ont i huvudet och yr. Älsklingen var då världens bästa och köpte katrinplommon och katrinplommonjuice detta för att jag tänkte det kunde vara bra för magen också som är krånglig numera pga graviditeten. Han gjorde frukost åt mig också och jag började med att dricka juicen. Efter en stund kände jag hastigt att jag började må illa och ropade på Mikael. Sedan blev det att direkt springa till toan, tog nog inte ens 30 sekunder från att jag börja må illa tills det var dax. Så nu har jag haft min första gravidspya. Hoppas på att det var den första och sista!

Efter en stund började jag må lite bättre och tog och beställde tre gravidböcker. Den första jag beställde var en mp3 nedladdningsbar bok som heter Harmonisk graviditet. Har lyssnat igenom den en gång och den kommer nog vara bra som avslappning då och då under graviditeten samt ge inspiration till positiva tankar. Sedan beställde jag Handbok för gravida och På smällen från A till Bebis. De verkar roliga och kan säkert lära en nya saker om det man står inför.

Ikväll tänkte vi titta på filmen Änglavakt. Det är en ny film med Mikael Nyqvist. Filmen beskrivs som en modern saga om att våga tro på livet och kärleken. Uppdaterar om den i ett annat inlägg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar