måndag 30 augusti 2010

Vår tur till Fotografiska

God förmiddag !



Utställningen av Lennart Nilsson var häftig men de andra utställningarna var inte mycket att se eller ja jag såg inte så mycket pga alla människor. Det är väldigt trångt på Fotografiska och de tar in alldeles för många samtidigt. Jag blev mest stressad och kände lite panik över alla människor. Har lite svårt med stora folkmassor nu. Besöket var inte värt pengarna men det var ändå trevligt för mig att komma ut och göra något.



Efter besöket på museet bestämde vi oss för att gå och äta på någon restaurang. Det blev Blå dörren vid Slussen( som förövrigt Lars Winnerbäck sjunger om i låten Åt samma håll). Mysigt ställe och väldigt gammal byggnad som restaurangen låg i. Tror att den var från 1640!


Där ville jag ha en entrecote. Älskar verkligen kött sedan jag blev gravid!

Det var en mysig tur in till stan i alla fall.Jag blev väldigt trött efteråt så när vi kom hem gick jag och la mig en timme sedan vaknade jag upp och blev lite deppad som jag nämnde igår. Men älsklingen fick mig att må bättre efter massa kramande. Tur jag har honom genom livets äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar