tisdag 10 augusti 2010

Fynd och längtan efter bebis

Godkväll kära läsare

Igår när jag och älsklingen var på Coop och handlade sprang jag över flera riktiga fynd. Hittade lakan till vagn och spjälsäng på rea för bara 29:- st. Trodde knappt inte att det var sant. Blev glad och tänkte att jag får passa på! Tog 4 st, 2 till vagnen och 2 till sängen. Hittade också ett bebistäcke för 50:- där också, denna var inte på rea men det var väldigt prisvärt tycker jag. Utöver detta köpte vi en röd sparkdräkt och en babymössa som matchade till vår lilla bebis.

Här är bodyn. De har en del fina saker på Coop faktiskt!


Idag har vi fått oväntat besök vilket var roligt och mysigt. En kompis till Mikael har nyss fått tvillingar och jag fick hålla den ena väldigt lång stund. Vad söt bebis! Den gnydde och sparkade lite med benen ibland men den sov nästan hela tiden. De var en månad gamla men de var som nyfödda eftersom de föddes tidigare än beräknat. Pyttesmå! När jag höll i bebisen idag så kände jag att mamman i mig kom verkligen fram och jag njöt. Man längtar desto mer efter sin egen bebis nu. Jag längtar till när vi är en liten familj. Otroligt fin sak att uppleva. Det är fantastiskt att jag och Mikael snart får ha det som hans kompis, att vara en familj och få hålla i vårt barn.

4 kommentarer:

  1. Ja ibland kan man hitta fina fynd lite här och var =)

    Mysigt med bebisgos, finns inget bättre!!

    SvaraRadera
  2. Gud vilket fynd, tror jag måste en runda till coop också och se om vi har det lika bra i vår affär:) hihi.. Ser ut att ni haft en mysig semester!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja visst är det:) Mm det får du göra;. Den var härlig! Kramar

    SvaraRadera