lördag 28 augusti 2010

Feber

Tanken var att vi idag skulle ha åkt till Fotografiska museet idag. Bla Lennart Nilsson har ju sin utställning om hur barn blir till och utvecklas under hela graviditeten. Det blev dock inte att vi åkte idag då jag har feber och haft ont i huvudet hela dagen. Tråkigt! Jag såg verkligen fram emot detta. Vi har nu tänkt att vi tar det imorgon om jag mår ganska bra eller senare i veckan på kvällen då det är öppet ända till kl 21. Utställningen avslutas den 5 sept så de som vill åka upp till Stockholm och se den bör göra det under veckan.

Kram på er därute som läser min blogg!

1 kommentar:

  1. Vi var och kikade på den och Annie Leibovitz för ngr veckor sen, mycket mycket bra! Så missa inte de ;)

    Jag är 26år gammal, och visst var det jobbigt att handla med migrän, eller det var mest en jobbig huvudvärk som jag höll tillbaka någorlunda med naproxen så det blev inte riktig migrän förens senare.. Men Leo behövde kläder bums, hade tydligen växt ur typ allt udner sommaren och till dagis så slukar de kläder! =)

    Ha en mysig kväll nu!

    SvaraRadera