onsdag 25 augusti 2010

Opassande!

Igår kväll fick jag sprängande huvudvärk. Har haft väldigt ont nu på morgon också därför har jag hört av mig till olika personer på HVB hemmet för att avboka dagens intervju men utan resultat. Först fungerade inte deras telefon och nu är det telefonsvarare. Har nu skrivit ett mail och pratat in på telesvararen. Vill försöka få en tid imorgon eller Fredag när jag mår bättre helt enkelt. Ibland kommer saker väldigt opassande. Får hoppas att de ringer upp mig snart så det fixar sig att jag kan komma någon annan dag.

Ikväll är jag förövrigt helt själv. Mikael kommer hem från träningen vid 21 någongång. Har tänkt att göra en köttgryta men annars vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska faktiskt bli skönt att ha lite egen tid , vi umgås ju trots allt väldigt mycket.

3 kommentarer:

  1. Vad söt du är & man kan så tycka, jag håller med dig. Men inget hjälper. Jag har testat allt, åkt iväg, varit och shoppat, haft myskväll, varit hos familjen. I slutändan slutar det bara med att jag gråter ändå. Är så himla ledsen och trött och har ont.. Det är verkligen inte roligt längre.

    SvaraRadera
  2. hoppas du får tak i dom och att det så går bra när di åker dit :D

    SvaraRadera
  3. Tack, nu börjar den bli rund och go :D

    SvaraRadera