lördag 14 augusti 2010

En tur till ett annat sekel

Hallå kära bloggläsare.

Det blev en trip till svärföräldrarna idag istället. Först blev vi bjudna på mat. Hade dock svårt att få i mig allt så det blev att jag lämna. Ja det är så just nu det är svårt för mig att äta som vanligt dvs vanliga portioner. Speciellt pasta vilket vi fick nu då hehe.

Sedan blev det att Mikael skulle hjälpa sin mamma med datorn och jag satt och läste gamla gravidböcker från ja i alla fall början av 80-talet som jag fick av henne. Har dem med hem men tycker inte det var så himla bra böcker. Mycket har förändras ju över tiden helt enkelt. Jag sitter och hoppas på de böckerna jag beställt och att de kan lära mig något inför det som är och komma skall.

Ikväll blir det att kolla Kvarteret Skatan(igen). Det finns ju inte mycket på tv och vi har nog inte så stor lust att ladda ner någon film för kvällen. Till Kvarteret Skatan blir det faktiskt grönsaker med dipp. Det var jättelängesedan och det ska bli supergott. Riktigt kvällsmysigt blir det!



Till dippen blir det följande:
Gurka
Gräddfil
Taco dipmix
Blomkål

Kramar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar