söndag 15 augusti 2010

Söndagsmorgon

Eller ja det är nog lite sent att kalla det morgon men ibland måste man få ligga och dra sig länge. Sånt behöver man!Idag ska vi på mat hemma hos pappas särbo. Ska bli trevligt och umgås lite med pappa. Skönt att han ofta är i närheten då jag flyttat en bit.



Idag är det äntligen grått väder och svalare. Jag mår så bra av det! Längtar otroligt mycket till hösten. Den har nog aldrig varit mer välkommen än detta år.

Alla årstider har sin charm, det bästa med hösten enligt mig är:

Tända ljus

Frisk luft

Vackra färger i naturen

Svampplockning

Mysiga hemmakvällar

Goda grytor

5 kommentarer:

  1. håller helt med om goda grytor på hösten :)
    och att man kan vara ute och gå och komma in och vara helt trött och skön och rosig om kinderna :)
    tack för alla fina kommentarer hos mig föressten :D
    ha så trevligt hos pappa din ikväll :)

    kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja det är skönt! Ja det är bara roligt:)Tack du får med ha en bra dag:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Vill ha höst!
    Älskar hösten.
    Och du....Grattis till ert lilla mirakel!
    Livets gåva!

    SvaraRadera
  4. Min kusin har den boken, verkligen helt underbar! Men de bilderna jag har på bloggen har jag hittat på google:)

    Kram

    SvaraRadera