onsdag 25 augusti 2010

Allt löser sig

Godkväll allihopa!

Ja tillslut gör det alltid det oavsett hur mycket man oroat sig. Ganska ofta är oron en onödig känsla men den fyller även sin funktion såklart. Hon från HVB hemmet hörde av sig nyss och deras telefon och mail har inte fungerat på hela dagen. Nu har vi bokat en ny tid, det blir kl 10 imorgon. Woho! Nu kör vi igen.

Grytan jag snacka om förut står just nu och puttrar sedan några timmar. Ska bli jättegott och det är skönt att jag orkar mer nu även om jag är väldigt trött fortfarande. Ska titta på fångarna på fortet idag tänkte jag. Är nyfiken om det är något att se eller inte.



Föresten ska vi köpa en ny säng! Vi har ju legat på golvet nu på madrassen hela sommaren, för att vi vägrar sova(mest jag) i loftsängen. Ska bli otroligt skönt att sova i en riktig säng. Vi ska sätta fotografier ovanför sängen så det kommer bli så snyggt! Nu tar jag kväll här, ska äta,kolla tv, kramas med älsklingen när han kommer hem och sedan sova.

3 kommentarer:

  1. Javisst ;) I 5 minuter ungefär! Haha :D! Men det är kul att handla till bebis, roligare än att handla till mig själv ;)

    SvaraRadera
  2. Grytan är det köttgryta de?? Grymt gott isf.. =)
    Tack för din omtanke, vet inte vad det är för fel på mig.. men det går väll över nån gång.
    kram

    SvaraRadera
  3. Frida Heidi Ninnie: Ja det är jättekul och handla smått:)

    Katrin: Ja det var en köttgryta på nötkött. Massa gott!:)

    SvaraRadera