lördag 14 augusti 2010

Think outside the box

Det är något jag och Mikael har gjort sedan den dagen vi träffades. Vi har tillsammans verkligen levt livet. Valt vägar andra kanske inte skulle valt. Det har lett oss till förlovning, samboliv, semester och till en liten trollunge i min mage. Jag kan nog tala för oss båda när jag säger att vi har haft det bästa året i våra liv. Vi har tidigare både haft väldigt svåra tider på eget håll och inte trott att vi skulle finna någon som den andre. Någon så fantastisk.Men det gjorde vi och vi har satsat med hela våra hjärtan. Och två hjärtan som är så kära och mår så bra tillsammans det är mycket kärlek det. Det är lycka varje dag att få vakna upp i mitt liv. Jag bugar inför livet. Tänk att livet kunde ge mig så mycket!



Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar