måndag 23 augusti 2010

Goda nyheter!

Godkväll alla gravida och icke gravida och män om det finns andra förutom min älskling som läser denna blogg !

Fick ett samtal för någon timme sedan. Jag ska få komma på intervju på ett jobb på ett HVB hem för vuxna. Ett timvik så det handlar om att vara där när andra är sjuka eller har semester. Det är en stor lättnad att det börjar släppa på. Även om jag inte får det är jag tacksam för att jag ändå fått komma på intervju. Det är tufft läge på arbetsmarknaden nu. Men jag hoppas verkligen att jag får det! Vore så bra! Håll tummarna för mig på onsdag kl 11.30. Då ska jag göra världens bästa intryck.

Ikväll ska vi skriva listan inför besöket hos barnmorskan imorgon och mysa i soffan jag och älsklingen. Uppdaterar senare ikväll.


Tänk att det ringde till! Är glad!

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt för dig!! Ska absolut hålla tummarna =)

    Och nu har jag äntligen fått tid till att uppdatera våran Lisebergs resa =)

    SvaraRadera